20 december

3 grader kallt här i Björneborg och bara regn.
Har pyntat klart granen idag iallafall och den blev jättefin :) Sen har jag slagit in massa paket osv. Roligt värre. Någon mer som tycker det är roligare att ge paket än att få? Underbart att se när t.ex syrran öppnar paket från mig och man ser på hela henne att hon blir glad för att det är precis vad hon önskat sig :) Så härligt. Fast självklart är det roligt att få julklappar också.
Har ätit massa pepparkakor idag också så att jag blir extra snäll nu inför jul.

Mer snö åt folket!

Kommentarer
Postat av: CISSI

Haha om du vill så något riktigt snöigt .. kolla min blogg ;)

2009-12-22 @ 20:41:25
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0