22 december

Dan före dan före doppardan och dagens ämne är julstädning och önskelister.
Ska vi börja med julstädningen?
Jag har städat här sen runt kl 12 och det börjar bli riktigt fint :W Mamma hade köpt glitter till granen idag också, så pynta lite mer på den och det blev fint :) Sedan har jag rensat och städat hela mitt rum samt tvättat och diskat o dammat lite :) Tänt doftljus så det luktar vanilj i stort sett hela huset nu, kanske lite överdrivet, men äre jul så är det!

Och nu till önskelistor. Vad har ni önskat er av tomtegubben iår?
Min lista är nog längre än den någonsin varit tror jag, haha! Har önskat mig allt från hårnålar till en kamera. Mest massa plock och lite hygienprodukter samt hårspray och sånt men den är fortfarande lång. Men som dom sjunger i låten; allt du önskar kan du få!
Eller som mamma jämt säger: Önska, önska vad du vill, önska kostar ingenting.
Klaras julklapp från mig är klar nu också och jag skickade en bild på paketet och hon blev minst sagt nyfiken skulle jag vilja säga.. :) 
Juste, har lagt in lite bilder så ni får väl scrolla igenom bloggen så ser ni ett par bilder, om ni orkar.. :)

             

Kommentarer
Postat av: Crille

haha så himla mysig blogg :)

2008-12-22 @ 17:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0