23 december

Dan före doppardagen och jag är faktiskt lite nervös.. Vet inte varför men.
Kanske för att det är julafton imorn och man är lite spänd? Kanske.
Min syster sa förut att "jag kommer aldrig kunna somna ikväll" och det fick en att minnas ett och annat. Som när man fortfarande var hyfsat liten och man var sådär nervös att man inte visste vart man skulle ta vägen för att det var julafton dagen därpå. Man gick oroligt omkring och väntade på att tiden skulle gå. Bråkade lite med sina syskon för att fördriva tiden, tjatade på mamma m.m.
Man kunde inte somna på kvällen och man kanske väntade på tomten? Kommer ihåg att när jag var 4 år så ställde jag ut gröt till tomten, vilket faktiskt var borta på julaftonsmorgonen. (Men på senare dar har man ju förstått att det inte var Tomten som åt det..)

Kusin Karolina fyller år idag också, grattis!

Håll tummarna för att vi ska få lite snö nu till jul och glöm inte julstrumpan tills imorn nu ;)
φuss hεj

Kommentarer
Postat av: Homer

Bra kämpat med bloggen,det tror jag TOMTEN upskattar!

2008-12-23 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0