24 december

Jaha, får väl börja med att säga God Jul då! Dagen är kommen och imorse när jag vaknade blev jag så otroligt glad när jag tittade ut, för det snöade! Det blev snö till jul ändå. Loveli! Jag har ätit gröt till frukost (självklart på julafton), öppnat sista luckan i kalendern samt öppnat några klappar. Helt lyckad julafton hittills.
Klockan är redan halv 1 snart och jag tycker att tiden bara hur flugit iväg. Dagen vi alla väntat på är snart över, känns det som. Men, om en timme blir det julmat, sen massa julmys med släkten med tända ljus och risalamalta med mera. Så det är att ett tag kvar på julen! ;)
Detta blir mitt sista bloggande för i år, (hoppas du inte blir alltför ledsen Crille, min trogne läsare).

Men, jag önskar er en riktigt GOD JUL nu till alla som läser detta! Vem vet, kanske fortsätter att skriva på bloggen nästa år, om kommande jul. Ha det bra nu och se upp för isfläckar!
/Isabella Högberg
    GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Crille

Happ... det var det... Men du kan väl skriva en nyårsblogg med? typ... hela nästa år? :)

2008-12-24 @ 19:17:41
Postat av: Homer

Mycket mysig blogg du gjort jag hoppas att du fortsätter att skriva lite då och då.Ha nu en fortsatt god jul och ett riktigt gott nytt år!!!! många pussar och kramar mamma.

2008-12-25 @ 13:45:05
Postat av: Anonym

vad söt du är på bilden :)

2008-12-26 @ 02:45:53
Postat av: susan

Gott nytt år i efterskott :D!

2009-01-03 @ 21:32:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är snygg / pär

2009-11-04 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0