22 december

Well, well, well... Inte haft ork eller tid att blogga, är inge kul just nu. Men är klar med alla klappar o längtar som bara den till jul! Precis som man var liten, längesen jag längta såhär mycket :D Är så nyfiken på hur alla ska reagera på sina klappar de får av mig osv. Och på vad jag får ;> Roligt!
Var på jobbet idag (Folkets Hus) och fikade lite med arbetskamraterna osv och fick paket :D Fick 3 snygga skålar, med ek-bräda till som man kan ställa de på samt ek-lock att ha på skålarna :) Skitfint. Sill-planka hette det, men ska inte ha sill i, typ julgodis :D:D
Men skriver imorn, samt jul! Promise. Hörs!

Dagens katt åt-skämt:
Katt åt ben, gick bort.

Kommentarer
Postat av: michaela

Fan va skönt för dig som har fått in julkänslan! JAg har ingen julkänsla alls, usssch jag måste dra på julmusik på högsta volym och börja klä granen! God Jul:D

2009-12-22 @ 20:39:12
URL: http://farsflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0