24 december

Sorry, hann verkligen inte blogga igår (om det är det jag nu gör) var stressigt, var ute o lekte i snön hehe, sen käka med klara o fick en julklapp (lotion och choklad, tack <3) och sen hämta emanuel. Han fick en tidigt julklapp, guitar hero. Sen idag fick han resten. Men hursomhelst, GOD JUL på er alla!
Jag är jättenöjd med julen och jag har så härlig familj <3 tack alla, mamma, pappa, mormor, morfar, syskon osv!! Är dock skittrött nu (kvällströttisen) så.. ska nog typ sova snart. eller jag ska inte, jag kommer somna när somhelst. Speciellt om vi ska sitta vid tvn och se Svensson Svensson nu. Menmen ;)

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!

Dagens katt åt-skämt:
Katt åt haj, hade inge´ val.
(hahaha, vene om jag haft den, men så jäkla kul! ni fattar, val? ;) hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0